LOADING
PREV
NEXT
https://brecoradea.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/demo.1gk-is-100.jpg
https://brecoradea.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/demo.12gk-is-100.jpg
https://brecoradea.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide-intereggk-is-100.jpg

Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Romania

Detalii

Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Romania

Detalii

test

Detalii

Solicitare servicii de organizare a unui seminar/instruiri

DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTĂ:

Denumire oficială: Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Oradea pentru Granița România-Ungaria (BRECO), CIF 17438340

Adresa: Oradea, str. Gheorghe Doja, nr. 5, cod 410163 tel: 0259-473174, fax: 0259-473175, cont bancar RO22RNCB0032046483460001 deschis la BCR Oradea

Persoană de contact: Daliana Vigu, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: 0733-928460,

În atenția: Daliana Vigu, expert comunicare

 

 ANUNȚ nr. 1901 din 12.08.2021

 

Denumire contract/contracte: servicii de organizare a unui seminar /instruire în cadrul activității „Asistență tehnică de specialitate în domeniul Autorului de Stat (AjS) acordată structurilor Programului și asistență tehnică în monitorizarea, din punct de vedere al incidenței ajutorului de stat, a proiectelor selectate spre finanțare în cadrul apelurilor de propuneri de proiecte care au implicat parcurgerea etapei de evaluare a AjS și care includ activități cu AjS, în contextul Programului Interreg V-A România–Ungaria.

Evenimentul se va desfășura în Oradea, în perioada 25-26.08.2021, conform detalierii de mai jos.

Specificații tehnice:

Total de participanți estimat: 40 persoane.

Numărul persoanelor care vor participa la eveniment va fi comunicat cu 2 zile înainte de eveniment, în funcție de confirmări.

Vă rugăm să utilizați formatul următor pentru comunicarea ofertei dumneavoastră de preț:

                            Serviciu                                                  

Preț unitar fără TVA 

Preț unitar cu TVA

* Sala de conferință de aproximativ 40 de locuri, care să perimată distanțarea participanților și să fie dotată conform descrierii de mai jos       

Per ocazie/ 2  zile                        

                                      

** 2 Pauze de cafea, conform descrierii de mai jos

Per persoană/ 2 pauze

 

 

*** 2 Mese de prânz, conform descrierii de mai jos

Per persoană / 2 mese de prânz

 

 

 

Vă rugăm să țineți cont de faptul că pauzele de cafea dorim să fie amenajate în sala de conferință, pe tot parcursul seminarului, iar masa de prânz să fie servită în restaurant. În egală măsură, dorim să existe o masă și spațiu destinat înregistrării participanților la eveniment.

*Închiriere sala de conferința, în următoarele condiții:

Capacitatea sălii: aproximativ 40 de persoane;

 Alte caracteristici:

-  sală aranjată sub formă theatre/teatru, care să permită așezarea confortabilă a tuturor participanților cu respectarea măsurilor de distanțare socială împotriva COVID-19;

-     aer condiționat;

-      amenajare prezidiu pentru 3-4 persoane;

-      mesele de la prezidiu să fie acoperite cu fețe de masă albe;

-     1 ecran de proiecție, 1 videoproiector și pointer (inclusiv asistență tehnică pentru buna funcționare a acestora);

-      instalație de sonorizare, 2 microfoane mobile;

-      3-4 prelungitoare;

-      mese pentru înregistrare participanți la intrare în sală.

 ** 2 pauze de cafea pe durata evenimentului, pentru aproximativ 40 de persoane:

Pauzele de cafea vor fi asigurate la un standard ridicat, pentru numărul final de persoane comunicat cu 2 zile înainte de eveniment, funcție de confirmări. Oferta va include în general:

 -   patiserie proaspătă, necongelată, dulce şi sărată aprox. 150 g x persoană / pauză de cafea;

-     fructe proaspete de sezon;

-     apă minerală (mixt, plată /carbogazoasă) 2 buc x persoană / pauză de cafea;

-     limonadă, câte 1 porție x persoană / pauză de cafea;

-     cafea, 2 buc x persoană / pauză de cafea;

-     zahăr alb şi brun, miere, și lapte pentru pauza de cafea.

 ***2 mese de prânz în stil bufet suedez, pentru aproximativ 40 de persoane:

Masa de prânz tip bufet suedez va fi asigurată la un standard ridicat, pentru numărul final de persoane comunicat cu 2 zile înainte de eveniment, funcție de confirmări.

Aceasta va fi servită în restaurant, iar meniul va ține cont și de regimurile vegetariene.

Oferta va fi detaliată şi va include, în general:

-     min. 2 feluri de supe (1 fel cu carne și 1 vegetarian);

-    min. 3 feluri principale (2 cu carne: albă și roșie, 1 vegetarian) / garnituri ( min.3 feluri) / salate (min. 2 feluri) / deserturi (min. 3 feluri);

-     apă minerală (mixt, plată /carbogazoasă) 1 buc x persoană;

-     limonadă, câte 1 porție x persoană;

-     cafea, 2 buc x persoană;

-     zahăr alb şi brun, miere, și lapte pentru cafea.

Ofertele vor fi transmise/depuse până în data de 16.08.2021, ora 12:00, via email la adresele This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. si This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau personal la secretariatul BRECO, până la data și ora limită.

Acestea vor conține prețul unitar/persoană, conform specificațiilor de mai sus. Vă rugăm să detaliați ofertele depuse.

Tip anunț: Cumpărări directe Anexa 2.

Tip contract: Servicii pentru evenimente; Servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel; Servicii de restaurant şi de servire a mâncării.

Cod si denumire CPV: Servicii pentru evenimente CPV-79952000-2; Servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel CPV-55120000-7; Servicii de restaurant şi de servire a mâncării CPV-55300000-3.

Descriere contract: servicii de organizare a unui seminar /instruire

Condiții referitoare la contract: Conform specificațiilor tehnice.

Informații suplimentare: Prezentul anunț publicitar nu reprezintă o obligație de cumpărare din partea autorității contractante decât după transmiterea unei comunicări in acest sens. Informații suplimentare se pot obține la: Daliana Vigu, telefon: 0733-928460. Vor fi transmise notificări privire la rezultatul evaluării ofertelor tuturor ofertanților.

Copyright by BRECO. All rights reserved.